In 2025 en verder zal vrouwelijke kracht (verwar het niet met hardheid) en het voelbaar maken van deze energie van je vragen dat je vaardigheden ontwikkelt die je kunt verfijnen en herhaaldelijk kunt laten zien – online en offline.
Je denkt misschien: “heeft elke onderneemster dat niet nodig, ook buiten haar bedrijf?”
Ja, alleen werd die link niet altijd gelegd. Het bedrijf leek los te staan van de vrouw of het klonk: ‘je bent je bedrijf!’ Beiden zijn niet waar.
Onderneemsters willen niet alleen digitale producten en coaching verkopen door de ego & oppervlakkige verlangens van mensen naar geld, vrijheid en eigenwaarde aan te spreken.
In het begin werkt dat; maar later kom je bij mij met: ik wil en en. Succes maar ook dicht bin mezelf blijven in het groei proces.
De dagen dat je een bedrijf kon opbouwen op hype, financiële claims en levensstijl blijven niet bestaan.
Je wil relevante problemen oplossen op unieke en eigen manieren, en je diensten positioneren op een manier die vraag creëert zonder steeds hetzelfde kunstje te doen.
Je wil (dus) leren hoe mensen beslissingen nemen en hen door een proces kunnen leiden. Zonder manipulatie.
Ook wil je weten hoe je je boodschap en jezelf positioneert en hoe je kunt inspelen op de verschillende mensen die je wilt bereiken en helpen.
Je moet (dus) begrijpen hoe je bewustzijn opbouwt rond de oplossing die je hebt gecreëerd zonder te leunen op te grote beloftes of nep urgentie om te verkopen.
Zodat je mensen ïnspireert om anders te denken.
> Geef ze een nieuw concept om te leven. Kijk de kunst maar bij me af.
Verander de manier waarop ze hun probleem benaderen.
Maak hen bewuster van welke perspectieven ze moeten shiften of waarom ze geen vooruitgang hebben kunnen realiseren.
Bekritiseer de problematische (maar populaire) methoden in je vakgebied en reik alternatieve oplossingen aan. (Als vrouw manifesteren we niet, we cultiveren. Daar manifesteert het leven voor jou)
Introduceer een nieuw kader met mogelijkheden of zet een complex proces uiteen dat je gebruikt om een resultaat te behalen.
Je moet de vaardigheid ontwikkelen van de beweging die je wilt starten — stevig verankerd in de waarde en identiteit van jezelf en je bedrijf, communiceren op een manier die blijft hangen, en intentionele aanwezigheid opbouwen die de waarde vertegenwoordigt die je te bieden hebt.
Wat eigenlijk het startpunt voor alle vrouwelijke bedrijven moet zijn.
> Het is niet genoeg om alleen kwetsbare persoonlijke verhalen te delen, je levensstijl te laten zie en screenshots van de successen van je klanten te plaatsen om te verkopen.
> Vandaag de dag is het niet genoeg om met de aantrekkelijke uitkomsten van een aanbod te teasen.
> Het is niet genoeg om een programma te creëren en het keer op keer voor een hoge prijs te verkopen.
Mensen willen jouw proces zien. En jou kunnen voelen: wie ben je en wie staat er naast hen te juichen?
Je toekomstige klanten willen zien hoe je expertise in de loop van de tijd eruit ziet. Ook vanuit het vrouwelijke.
Mensen willen zien hoe je je methode op hen afstemt en niet alleen een blauwdruk geeft: zoek het maar uit!
Ze willen iemand zien, die integer vanuit haar hart leeft, iemand die een hoger doel steunt en iemand die duidelijk het pad naar een relevant doel kan voorleven.
Met andere woorden, succesvol zijn én blijven, vraagt dat je consistent kan yin werken en focussen, dat je de verantwoording neemt over dat wat je te brengen hebt en oplossingen creëert met eigen manieren om je expertise en ervaring te laten zien.
Dat vraagt on dieper te gaan met je verhaal, met je (energetische) presence, en disruptiever *) communiceert over je waarde en waarheid. * het vrouwelijke is veel sociaal onwenselijker dan vrouwen zichzelf laten zijn, ze haalt alles wat niet waar is, onderuit en bouwt het nieuwe in de as ervan.
Je hoeft niet alles in 1 dag hebben staan. Dat had ik ook niet.
Velen zijn al op weg naar meesteresschap in haar vak en het ontwikkelen van je vrouwelijkheid. Je hoeft je geen zorgen te maken; blijf herhalen, relaties opbouwen, je boodschap verfijnen en steeds beter worden in het leveren van wat je te bieden hebt.
Meters maken.
Anderen, die sterk afhankelijk zijn geweest van de influencerachtige, veel belovende, ego-gebaseerde “koop nu”-verkoop, …het blijft niet. Het is genoeg om een reeks advertenties met leuke foto’s te laten lopen,
Waarom? Er is geen belichaamde vaardigheid om blijvende vraag te creëren. Mijn klanten komen altijd terug & verlengen.
Natuurlijk zullen er altijd onverankerde mensen zijn die fancy shizzle blijven kopen omdat er altijd mensen op zoek zijn naar de snelle hack zonder al te veel moeite (of nog niet in staat zijn geweest om beter te kiezen), toch zal dit zal steeds minder vaak gebeuren.
De wereld om je heen verandert en wij gaan mee op de golf van verandering.
Sterker nog: wij gaan voorop. Met onze hele ZIJN en frequentie
Als je je expertise kan claimen en trots bent op je werk, hoef je je geen zorgen te maken; deze shift helpt je alleen maar om meer op te vallen. Op een gefundeerde manier.
Iedereen die dat niet is, begint nu.
Als je je geroepen voelt om je eigen vrouwelijkheid en vrouwelijke energie te verdiepen, kun je dat als volgt doen:
1) Doe mee aan ZIJ, in 7 weken naar het cultiveren van je eigen je eigen vrouwelijkheid in je werk en relatie zodat de relatie met je innerlijke vrouwelijkheid, kan helen en groeien. 7 weken, 7 poorten, start op elk moment in je eigen tempo.
2) En…Allure. De diamant waar alles samenkomt. 1:1 mentoring – een reis naar het diepe vrouwelijke.
Dit mentorschap is uniek ontworpen voor vrouwen die bereid zijn de rijkdom en welvaart van hun vrouwelijke essentie te omarmen en tegelijkertijd trouw te blijven aan hun visie. Allure is voor elke onderneemster op het pad van vrouwelijk ontwaken, die haar aantrekkingskracht, connectie met haar mystiek en spirit, verlangens en overgave dieper wil voelen, ervaren en uitbouwen.
Als je vragen hebt over het aanbod, stuur dan gerust een e-mail aan maike@maikemaessen.nl en ik help je graag verder.
Liefs!
Maike