Doe dit ene *ding* en verhoog je omzet en cashflow.

Dit hoor ik veel van vrouwelijke ondernemers: ‘Ik heb het gevoel dat ik de juiste dingen doe. Ik post regelmatig en nodig mensen uit om met mij samen te werken. Maar ik krijg nog steeds geen consistente en toegewijde klanten die graag willen investeren.’

Een van de belangrijkste ingrediënten om minder tijd kwijt te zijn aan content op je social media en het verhogen van je omzet (en cashflow) is:

Grondige kennis van wie je kopers zijn. En je alleen tot hen te richten.

Ik zal beginnen met het delen van een recente ervaring uit eigen koker:

Een tijdje geleden nam een ​​coach die net mijn profiel had gevonden contact met mij op via Instagram en informeerde naar het Allure mentorschap.

Ze is vrij nieuw in haar bedrijf (ongeveer een half jaar). Ze is gefrustreerd dat haar bedrijf niet groeit nadat ze in een businesscoach heeft geïnvesteerd.

Een paar weken later liet ze zelf weten dat ze nog niet klaar was om te investeren.

De afgelopen jaren zijn de meeste vrouwen die mij hebben ingehuurd:

> Voormalige harde, succesvolle werkers die gevestigd zijn in hun bedrijf, die het nodige hebben geïnvesteerd en junkies voor persoonlijke ontwikkeling waren. Ze voelen dat hun weg vooruit anders is.

> Ze hadden de neiging om grote en snelle omzet injecties te genereren ten koste van zichzelf en relatie, maar merkten dat ze een langere hersteltijd nodig hadden en een passender verdienmodel willen want ‘mijn bedrijf kan mij ook dragen’.

> Er gebeurde iets in hun leven dat een diepgaand vrouwelijk ontwaken op gang bracht – scheiding, verlies, extreme burn-out, enz. – waardoor ze niet langer resoneerden met de struggle. Ze willen overstappen naar een vrouwelijk gebaseerd bedrijf / ontvangen, gekoppeld aan het verlangen naar een relatie met een man die haar ook draagt.

Dit zijn de vrouwen die mij inhuren, omdat mijn aanbiedingen vooral voor deze vrouwen zijn gemaakt en tot wie ik mij richt in mijn inhoud.

Hier is de harde waarheid in 3 delen:

1. De waarde van je dienst hangt af van voor wie het aanbod is bedoeld

Dit is een veel voorkomend probleem dat ik zie bij mijn eigen klanten: er is een verschil tussen hun dienst en de mensen aan wie ze proberen te verkopen. Dat is ongelooflijk frustrerend voor de vrouw zelf en haar zelfvertrouwen. Omdat je het gevoel hebt dat je heel veel waarde te bieden hebt, maar je steeds bezwaren krijgt. (Voor de juiste mensen voelt de investering van je aanbod goed en is het hooguit spannend.)

Ik pak dit als volgt aan:

Nieuwe coaches bied ik mijn diepere 1:1 werk niet snel aan, omdat wat ik aanbied niet is wat op dit moment voor hen het meest urgent is. Dit wel.

Wanneer klanten bijvoorbeeld deelnemen aan mijn 1:1 Allure Mentorschap beginnen we met het onderzoeken en inventariseren van haar Vrouwelijke Essentie, Verlangen en Belichaming en Expressie. Ook om te zien waar ze klanten, energie en geld lekt.

Vervolgens ondersteun ik haar bij het herijken van elk onderdeel van haar bedrijf – aanbod, marketing, lancering en verkoop – Terwijl ze tegelijkertijd met verschillende practices werkt om haar te begeleiden bij het vergroten van haar vermogen om meer geld (en liefde) te ontvangen en vast te houden.

Ons werk gaat ook diep in op het veranderen van de ontvangst-, vasthoud- en relatiepatronen van haar lichaam met mannelijke energie, zodat ze kan groeien op een manier die duurzaam en voedend is voor haar vrouwelijkheid.

Dit is wat ik weet over mijn ideale klanten:

> Deze onderneemsters hebben de bekende methoden al doorlopen en weten (ongeveer) wat wel en niet werkt; ze kennen ook de kosten van een lange burn-out/hersteltijd, dus duurzaamheid is van groot belang.

> Ze hebben niet veel aan basisstrategieën nodig wat ruimte en vrijheid geeft om te verfijnen wat er momenteel in hun bedrijf en leven gebeurt. Dat maakt de shift makkelijker van ‘zich druk maken om meer geld’ naar ‘meer geld ontvangen en vasthouden’.

> En ze hebben een intieme en op maat gemaakte ervaring nodig die hen helpt hun vrouwelijke ontvankelijkheid en zakelijkheid te verfijnen en opnieuw te kalibreren – dat is wat hun bedrijf dit seizoen nodig heeft om verder te groeien.

Voor de juiste mensen richt je dienst zich op een cruciale fase in hun groei die NU nodig is, om een ​​brug te slaan van waar ze zijn, naar waar ze willen zijn.

Enkele vragen voor jou om mee te nemen:

> Wat is met mijn expertise het grootste resultaat dat mensen kunnen bereiken? Wie is deze specifieke groep mensen?

> Zijn ze bereid en in staat (ook financieel) om deze uitkomst te realiseren, en hebben ze een verlangen naar dat doel, omdat het ideaal voor hen is om dit werkelijkheid te maken?

2. STOP met proberen alles voor iedereen te zijn

Veel vrouwen dragen de schaduw van overgave met zich mee in hun bedrijf. Dit komt vaak tot uiting in het te laag prijzen van hun werk en het over-vullen van hun programma, zodat mensen ‘waar voor hun geld krijgen’. Dit klinkt bijna contra-intuïtief en toch gebeurt het zo.

In mijn jarenlange ervaring met het ondersteunen van mijn klanten bij het verkopen van 3K – 10K+ diensten, merk ik keer op keer dat onze klanten op het hoogste niveau NIET nodig hebben dat wij alles voor hen doen.

Ze vereisen echter wel iets specifieks en unieks dat alleen jij kan bieden. Dit is waar je bewustzijn en je expertise van pas komen.

Anders gezegd: je wilt precies weten hoe en waar je gaven, vaardigheden, unieke methoden en ervaring passen in de reis van je klant, zodat ze hun huidige kloof kunnen overbruggen en kunnen groeien.

Mijn vrouwen hoeven bijvoorbeeld geen hand vast gehouden te hebben als het gaat om verantwoording. Ze weten wat een niche is. En ze hebben lanceringen en verkopen meegemaakt.

We gaan indien nodig nog steeds in op alles wat aandacht vraagt in hun bedrijf, of het nu gaat om niche, doelgroep, aanbod of marketing, om te verfijnen wat ze momenteel hebben. Maar vanuit een plek van de ontvankelijkheid van hun lichaam en de capaciteit van hun zenuwstelsel, ofwel, vanuit een somatische en belichaamde basis waar we elke strategie kunnen afstemmen op waar hun vrouwelijke ontvankelijkheid op dit moment is.

3. Laat de verhalen vallen die je vertelt achterwege (ja, makkelijk gezegd, i know)

Oh wat ken ik die plek goed! Een tijdje geleden wist ik (ook) al precies wie mijn niche was, maar toch bleef ik me in mijn marketing richten op een *breder* publiek.

Het is geen verrassing dat ik in die periode last had van:

-Tijd- en geldbezwaren.

-Langdurige DM’s die heen en weer gaan, inclusief lange verhalen van nieuwe vrouwen die net op mijn profiel zijn gekomen.

-Te late betalingen.

Ik voelde me uitgeput en stiekem een ​​beetje boos. Ik had het gevoel dat ik elke keer teveel gaf. Omdat ik mij vasthield aan allerlei verhalen:

Wat als ik niet gekwalificeerd genoeg ben om met deze (mijn ideale) mensen te werken?

Zullen anderen iets van mijn vinden omdat ik materialistisch ben, omdat ik een hoge prijs vraag?

Wat moet ik doen als ik mijn doelgroep verklein? Wat als niemand koopt?

Ik voel me schuldig als ik mensen laat, die mijn hulp wel kunnen gebruiken.

Hier is een andere veel voorkomende:

Moet ik meer tijd en energie steken in mijn werk, omdat mensen meer betalen? Op het eerste gezicht lijkt dit een probleem rond eigenwaarde.

En de diepere lagen hiervan (die veel vrouwen ervaren) zijn geworteld in onze baarmoeder – de basis van onze kern: ons vrouwelijke bewustzijn.

Dit is iets waar we op ingaan in mijn 1:1, wat je helpt de diepte en volheid van je ontvankelijkheid aan te boren via je lichaam en vrouwelijke ziel.

Veel van de vrouwen die met mij hebben samengewerkt, waren in het verleden geobsedeerd door (uitputtende) kwantumjumping en manifesteren.

De waarheid is dat we, om echte organische kwantumsprongen in ons bedrijf en inkomen te kunnen ervaren, eerst de interne veiligheid, ruimtelijkheid en gemak moeten creëren, zodat we vanaf deze plek actie kunnen nemen en strategieën kunnen inzetten.

Dit is het diepe en intieme lichaams- en vrouwelijke ontvankelijkheidswerk dat we doen in mijn 1:1 Allure. Het is een op maat gemaakte ervaring van minimaal 3 maanden voor onderneemsters en coaches die nu klaar zijn om deze ondersteuning te ontvangen, dat wil zeggen een combinatie van werk rondom vrouwelijke energie en ondernemerschap, expressie en geavanceerd lichaamsgerichte polariteit en (zelf)leiderschap.

Ik werk het hele jaar door met weinig 1:1 klanten om ervoor te zorgen dat ik me 100% aan hen en hun bedrijf kan wijden. Voor deze zomer heb ik 2 plekken vrij.

Als je je geroepen voelt om te ontdekken hoe het is om deze begeleiding te ontvangen, kun je hier een kennismaking plannen. Of beantwoord deze mail als je een vraag hebt.

Ben je niet klaar voor een 1:1 container? Hier zijn 3 manieren waarop ik je kan supporten:

1. De sales & alchemy portal van een maand (juni) voor onderneemsters die specifiek rond en met geld en energie willen groeien. Voor het creëren van meer intern gemak, veiligheid en ruimte om meer geld te ontvangen en vast te houden. Klik hier.

2. Masterclass Momentum, voor het creëren en vasthouden van momentum met een zenuwstelsel die deze groei kan dragen.

3. De ‘get-it-all’ bundel inclusief de 2 producten hierboven en FEM de Mastermind. Bij vragen hierover: reik gerust even uit naar me via maike@maikemaessen.nl

Liefs!

Maike

Geplaatst in Embodiment & Energetics, vrouwelijk ondernemerschap, Zelfleiderschap.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *